Opleiden, trainen en oefenen: niet alleen nuttig voor de crisisorganisatie maar ook voor de dagelijkse organisatie. Bij ons staan zowel de inhoud als het individu en de teamprocessen centraal.
De mens is de sterke schakel in crisisbeheersing. Daarom besteden wij in onze opleidingen, trainingen en oefeningen in crisismanagement veel aandacht aan individuele competenties, teamprocessen en aan de invloed van omgevingsfactoren. Het opleiden, trainen en oefenen van crisisfunctionarissen heeft daardoor een positief effect op de dagelijkse organisatie.
We leiden zowel ervaren als minder ervaren medewerkers op in crisisbeheersing. In onze opleidingen gaan wij voor een goede mix van theorie en praktijk. Met behulp van interactieve werkvormen vergroten we vakbekwaamheid en veerkracht.
We trainen medewerkers in crisisorganisaties per rol, op competentie én in teamverband. Wij geven persoonlijke aandacht en we gebruiken originele, verrassende en praktische werkvormen.
Onze oefeningen voor de crisisorganisatie hebben een hoog realiteitsgehalte.
Oefeningen zijn er in alle soorten en maten. Onze oefeningen sluiten altijd aan op de behoeften van onze klanten.